مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-23سياسي

طرح احیا واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد


طرحی در کمیسیون برای احیا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در دست اقدام داریم تا از پلمب و مصادره واحد ورشکسته تولیدی جلوگیری کنیم.

- حجت الاسلام حسن نوروزی ظهر شنبه در جریان سفر به شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران گفت: در کمیسیون قضایی مجلس طرحی برای احیا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در دست اقدام داریم و همه دستگاه های قضایی سراسر کشور حق ندارند یک واحد ورشکسته را پلمپ و یا مصادره کنند.

وی افزود: یک کارخانه 10 هزار میلیاردی نباید بخاطر 10 میلیارد بدهکاری بلافاصله پلمپ یا وسایل آن مصادره شود و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص با پیگیری اداره کل صمت و همکاری مقام عالی قضایی و سیاسی هر استان صورت می گیرد.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: دستگاه قضایی هر استان مکلف است بر اساس فرآیندی که برای آن طراحی شده است با نظر استاندار، رییس کل دادگستری و مدیرکل صمت در خصوص واحدهای تولیدی تصمیم گیری کند.

نوروزی ادامه داد: واحد تولیدی نباید صرفاً با نظر دادگاه تعطیل شود چرا که رأی به تعطیلی منجر به بیکاری نیروهای آن واحد می شود و تبعات اقتصادی و اجتماعی را هم به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: امیدوارم این طرح که شخص بنده رییس کمیته آن هستم با سرعت پیگیری شود تا در کمیسیون قضایی مطرح و سپس در صحن علنی مجلس به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح احیا واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد

طرح احیا واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد