مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-23سياسي

جورج شکور؛ از حماسه حسین (ع) تا حماسه پیامبر(ص)


شنیدن مرثیه اباعبدالله الحسین (ع) از زبان پیرغلام 90 ساله مسیحی و شاعر محب آن امام همام آن هم دقیقا در روز اربعین حسینی، بسان آب گوارایی بود که در گلوی تشنه کبوتر جاری شد.

- شنیدن مرثیه اباعبدالله الحسین (ع) از زبان پیرغلام 90 ساله مسیحی و شاعر محب آن امام همام آن هم دقیقا در روز اربعین حسینی، بسان آب گوارایی بود که در گلوی تشنه کبوتر جاری شد.

احساس می کردم با خیل عظیم زائران حسینی در صحرای کربلا همگام شده ام.

شگفت انگیز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار رایزن فرهنگی ایران در لبنان در یادداشتی خاطراتش را از دیدار با جورج شکور، ادیب و شاعر بزرگ مسیحی لبنانی و سرودن مرثیه اباعبدالله الحسین (ع) توسط وی بازگو کرد.

به رغم فعالیتم در عرصه روابط فرهنگی بین المللی و ارتباط تنگاتنگی که با عاشقان حسینی دارم، هنگام گفت وگوی زنده با جناب عظیم زاده، خبرنگار موفق صداوسیمای کشورمان در بیروت، احساس دلتنگی و جاماندگی از خیل عظیم عاشقان حسینی بر من مستولی گشت.

گفت وگو به مناسبت اربعین حسینی و در گلزار روضه الشهیدین حومه جنوبی بیروت و در کنار مزار شهیدان عماد و جهاد مغنیه و غسان بدرالدین بود که من ناگهان شروع کردم به بیان دلتنگی از جاماندنم از همراهی میلیون ها زائر دلباخته سرور و سالار شهیدان در مسیر پیاده روی اربعین امسال میان دو شهر نجف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورج شکور؛ از حماسه حسین (ع) تا حماسه پیامبر(ص)

جورج شکور؛ از حماسه حسین (ع) تا حماسه پیامبر(ص)