مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-23اقتصادي

لزوم نام گذاری روزی به نام «زرشک چینی» در تقویم ملی


رییس انجمن مواد غذایی آسیا یکی از راه های معرفی زرشک را نام گذاری یک روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز جمع آوری زرشک ذکر کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، اشرف هاشم ظهر امروز در جشنواره یاقوت سرخ قهستان، اظهار داشت: سازمان غذایی آسیا از ابتدای تأسیس تاکنون در 10 کشور فعالیت دارد و در قسمت صادرات و واردات مرتبط با مواد غذایی نیز اقداماتی انجام می دهد.

وی یکی از برنامه های این سازمان را کار بر روی محصولات ارگانیک دانست و بیان داشت: خواست ما بر این است که مواد غذایی ارگانیک را از آسیا به کشورهای اروپایی و آفریقایی صادر کنیم.

رییس انجمن مواد غذایی آسیا مطرح کرد: در دنیا بزرگترین تولید کننده مواد غذایی ارگانیک آسیا و در آسیا نیز بزرگترین تولید کننده مواد غذایی ارگانیک جمهوری اسلامی ایران، جمهوری افغانستان، جمهوری ازبکستان و پاکستان است.

هاشم به برنامه های این سازمان جهت حمایت از تجار اشاره و عنوان کرد: فراهم کردن شرایط دیدارهای تجاری بین کشورهای آسیایی و بین قاره ای از جمله برنامه های این سازمان برای حمایت از تجار است.

وی مشورت دهی در قسمت استانداردسازی و دریافت گواهینامه بین المللی، فرآوری و بسته بندی به تجار را از دیگر برنامه های انجمن مواد غذایی آسیا برای حمایت از تجار اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نام گذاری روزی به نام «زرشک چینی» در تقویم ملی

لزوم نام گذاری روزی به نام «زرشک چینی» در تقویم ملی