مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-23حوادث

کلاهبرداری دکتر ژنتیک و مدرس آموزشگاه کنکور از داوطلبان رشته پزشکی


 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند کلاهبرداری که با طراحی سایت جعلی دانشگاه، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان قبولی در رشته پزشکی کرده بودند، -  رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند کلاهبرداری که با طراحی سایت جعلی دانشگاه، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان قبولی در رشته پزشکی کرده بودند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا لطفی در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در تاریخ هشتم شهریورماه امسال مردی 55 ساله به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دارای فرزندی کنکوری است و اوایل سال با مرد جوانی آشنا شده که مدعی شده می تواند برای پسرش کرسی تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه سراسری را اخذ کند.

به همین منظور نیز میان مالباخته و متهم قراردادی منعقد شده و 540 میلیون تومان نیز به متهم پرداخت و بنا شده تا 200 میلیون تومان دیگر نیز بعد از تایید قطعی قبولی در سایت دانشگاه پرداخت شود.

به همین منظور نیز یک برگه چک 200 میلیون تومان به تاریخ پس از اعلام نتایج به متهم داده شده است.

وی با اشاره به اظهارات شاکی ادامه داد: مدتی بعد نیز متهم با ارسال لینک سایت یکی از دانشگاه های به نام کشور در رشته پزشکی اعلام کرده که نام فرزند مالباخته جزو قبول شدگان رشته پزشکی است و 200 میلیون تومان بعدی را نیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری دکتر ژنتیک و مدرس آموزشگاه کنکور از داوطلبان رشته پزشکی

کلاهبرداری دکتر ژنتیک و مدرس آموزشگاه کنکور از داوطلبان رشته پزشکی