مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23فرهنگي

حاشیه و متن چند اجرای موسیقایی/ فرار یک گروه موسیقایی از طالب ها


دومین روز از چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی در حالی میزبان مخاطبان بود که کاهش شدید دمای شهر کرمان، حضور وِیژه یک گروه افغانستانی و کیفیت قابل قبول اجراها حاشیه و متنش را تشکیل می داد.

- از کرمان، دومین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی روز جمعه سی ام آبان ماه در باغ موزه وزیری شهر کرمان میزبان تماشاگران و علاقه مندان موسیقی نواحی بود که کاهش شدید دمای شهر کرمان و برودت هوا کمی روی تمرکز اجرای نوازندگان و تماشاگران تاثیر گذاشته بود.

برودت هوای شهر کرمان در شب های برگزاری رویداد چهاردهم موسیقی نواحی ایران به حدی بود که بسیاری از مخاطبان با کاپشن و کلاه نظاره گر اجراهای روز دوم جشنواره باشند.

اجراهایی که هنرمندان شرکت کننده هم روی صحنه اجرا با بخاری های برقی که برای آنها در نظر گرفته شده بود سعی در گرم کردن خود و سازهایشان می کردند تا اجرای آنها با مشکل چندانی رو به رو نشود.

روایت جالب اجرای یک گروه که از افغانستان گریخت سخی رسولی و گروهش یکی از گروه های شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بودند که در دومین روز از برگزاری این رویداد به اجرای موسیقی منطقه هرات پرداختند.

اجرایی که به دلیل کیفیت مطلوب اجرا و رپرتواری که گروه برای جشنواره در نظر گرفته بود با استقبال خوبی هم از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه و متن چند اجرای موسیقایی/ فرار یک گروه موسیقایی از طالب ها

حاشیه و متن چند اجرای موسیقایی/ فرار یک گروه موسیقایی از طالب ها