مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-23اقتصادي

هزینه ای که کرونا در ایلام روی دست بیمه سلامت گذاشت


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 31 میلیارد تومان هزینه بیماران کرونایی شده و حدود 7 هزار پرونده بیمار سرپایی و بستری کامل در استان ایلام داشته ایم که متوسط هزینه برای هر بیمار کرونایی سرپایی حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان .

- ایسنا/ایلام مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 31 میلیارد تومان هزینه بیماران کرونایی شده و حدود 7 هزار پرونده بیمار سرپایی و بستری کامل در استان ایلام داشته ایم که متوسط هزینه برای هر بیمار کرونایی سرپایی حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان و هر بیمار بستری حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان بوده است.

نورالدین رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: صندوق های کارکنان دولت، روستاییان و عشایری، بیمه سلامت همگانی، کمیته امداد، بیمه اتباع بیگانه، بیمه اقشار از جمله گروه های تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیشترین جمعیت تحت پوشش را نیز عشایر و روستاییان تشکیل می دهند که در قالب نظام ارجاع پزشک خانواده خدمات دریافت می کنند.

رحیمی با بیان اینکه حدود 300 مرکز تشخصیص درمانی در استان طرف قرار داد بیمه سلامت هستند، گفت: سالانه در حدود 130 میلیارد تومان هزینه درمان و خرید خدمات سلامت برای بیمه شدگان می شود و 90 درصد هزینه های بستری در بخش دولتی و 70 درصد خدمات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ای که کرونا در ایلام روی دست بیمه سلامت گذاشت

هزینه ای که کرونا در ایلام روی دست بیمه سلامت گذاشت