مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23فرهنگي

افتتاح نمایشگاه مشترک خوشنویسی ایران و پاکستان در لاهور


نمایشگاه مشترک آثار خوشنویسان ایران و پاکستان به همت خانه فرهنگ کشورمان در شهر «لاهور» به عنوان قلب فرهنگی پاکستان با حضور شخصیت های ایرانی افتتاح شد.

- نمایشگاه مشترک آثار خوشنویسان ایران و پاکستان به همت خانه فرهنگ کشورمان در شهر لاهور به عنوان قلب فرهنگی پاکستان با حضور شخصیت های ایرانی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ایران و پاکستان توسط خانه ایران در لاهور مرکز ایالت پنجاب و با مشارکت انجمن خوشنویسان پاکستان در گالری هنری پنجاب با حضور محمدرضا ناظری (سرکنسول) و جعفر روناس رییس خانه فرهنگ ایران افتتاح شد.

در این نمایشگاه 40 اثر هنری از خوشنویسان مشهور ایرانی از جمله علی رضا کدخدایی، کاظم خراسانی و مسعود صفار و 17 خوشنویس ایالت پنجاب از جمله اسلم کمال، همایون خان بنگش، شفیق فاروقی، خالد محمود صدیقی به نمایش گذاشته شد.

این رویداد فرهنگی با حضور برخی از شخصیت ها و مسئولان پاکستانی از جمله صغرا صدف (رییس موسسه فرهنگ هنر و زبان پنجابی)، محمد عاصم چودری (مدیر اجرایی مرکز هنری الحمرا) و مقصود مظهر (رییس ایوان علم و فن) افتتاح شد.

خالد محمود صدیق رییس انجمن خوشنویسان پاکستان و دیگر هنرمندان خوشنویس از جمله عرفان قریشی، اسلم کمال، شفیق فاروقی، واجد محمود یاقوت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه مشترک خوشنویسی ایران و پاکستان در لاهور

افتتاح نمایشگاه مشترک خوشنویسی ایران و پاکستان در لاهور