مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-23اجتماعي

پیش بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه با عبور یک موج احتمال افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات مناطق شمالی استان وجود دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه با عبور یک موج احتمال افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات مناطق شمالی استان وجود دارد، همچنین وقوع رگبار خفیف و پراکنده نیز در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ پیش بینی می شود.

مهران چراغپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش بینی می شود، همچنین در برخی مناطق و به ویژه نیمه شمالی استان سرعت وزش باد نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا می کند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: در ساعات اولیه صبح روز یکشنبه با عبور یک موج احتمال افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات مناطق شمالی استان وجود دارد، همچنین وقوع رگبار خفیف و پراکنده نیز در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پدیده قابل توجهی در سطح چهارمحال و بختیاری پیش بینی نمی شود، اما روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده موج جدیدی استان را تحت تاثیر قرار می دهد و در بعضی ساعات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری