مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-23ورزشي

فدراسیون جودو ایران تحت شدیدترین هجمه های دشمنان است


رییس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدت بیش از دو سال است که تحت شدیدترین هجمه های دشمنان علیه این مجموعه هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدت بیش از دو سال است که تحت شدیدترین هجمه های دشمنان علیه این مجموعه هستیم.

آرش میراسماعیلی در مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی جودو آذربایجان شرقی اظهار کرد: هرچند طی این مدت حملات ناجوانمردانه و ناعادلانه علیه ما انجام شده، اما ما در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی پا پس نمی کشیم و افتخار می کنیم که این فدراسیون پرچمدار موضوع دفاع از اسلام و آرمان های انقلابی مردم ایران است.

وی ادامه داد: ما به هیچ عنوان از برنامه ها و اقدامات خود برای توسعه رشته ورزشی جودو عقب ننشسته ایم و در حال حاضر تعداد 96 هزار عضو جامعه جودوی کشور هستند و سعی می کنیم تا این تعداد را افزایش دهیم.

میراسماعیلی از راه اندازی مسابقات جودو ساحلی کشور خبر داد و اضافه کرد: این ایده که مختص کشور ماست و به فدراسیون جهانی نیز پیشنهاد آن ارائه شد، استقبال خوبی شده و حتی در استان های بدون ساحل نیز فعالیت های خوبی برای ایجاد زیرساخت های آن انجام شده است تا به زودی شاهد برگزاری مسابقات این رشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون جودو ایران تحت شدیدترین هجمه های دشمنان است

فدراسیون جودو ایران تحت شدیدترین هجمه های دشمنان است