مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-23ورزشي

وجود هشت مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاد کشاورزی در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به وجود شرکت های دانش بنیان در استان گیلان اظهار کرد: - رییس دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشگاه دارای 18 هزار نفر دانشجو بوده که 40 درصد آن ها در حال تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند، گفت: هشت مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاد کشاورزی در گیلان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا منادی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به وجود شرکت های دانش بنیان در استان گیلان اظهار کرد: در گیلان فقط 71 شرکت دانش بنیان فعال است که انتظار داریم حداقل هزار شرکت دانش بنیان در گیلان فعال باشد.

وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از فعالیت فعال ترین کمیسیون های مجلس محسوب می شود گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم پیش از هر دوره دیگر فعالیت های قابل قبولی داشته و طرح هایی ازجمله رتبه بندی فرهنگیان بهشت تولید دانش بنیان ها را موردبررسی و تصویب کرده است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به همسایگی گیلان با سه کشور و لزوم استفاده از این ظرفیت افزود: در مورد دهکده ورزشی آموزش عالی کشور و نیاز هایی که این مرکز دارد با وزیر مربوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود هشت مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاد کشاورزی در گیلان

وجود هشت مرکز تحقیقاتی وابسته به جهاد کشاورزی در گیلان