مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-23اقتصادي

آخرین رنگ بندی کرونا در البرز


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه شاهد کاهش میزان رعایت پروتکل ها هستیم و هر چند البرز در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بهتری دارد ولی تا زمانی که  میزان رعایت به بیش از 85 درصد نرسد، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه شاهد کاهش میزان رعایت پروتکل ها هستیم و هر چند البرز در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بهتری دارد ولی تا زمانی که  میزان رعایت به بیش از 85 درصد نرسد، نمی توان به کنترل درست ویروس امیدوار بود.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی در البرز اظهار کرد: رنگ بندی کرونایی در البرز از هفته پیش تغییری نکرده و در حال حاضر کرج نارنجی، طالقان آبی و مابقی شهرستان ها زرد هستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت برخی استان های همجوار در حال تغییر است، ادامه داد: طی چند روز گذشته شیب نزولی کرونا در برخی استان ها متوقف شده و شاهد افزایش تعداد بیماران هستیم که همین امر ضرورت رعایت پروتکل ها را دو چندان می کند.

این مسئول توضیح داد: تا کنون بیش از دو میلیون و 600 هزار دز واکسن در البرز تزریق شده و یک میلیون و 700 هزار نفر از واجدین شرایط هم حداقل یک دز واکسن در را دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رنگ بندی کرونا در البرز

آخرین رنگ بندی کرونا در البرز