مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-23بين الملل

حمله عربستان به مسؤول امنیتی سابق این کشور در آستانه پخش مصاحبه روز یکشنبه


مقامات سعودی، سعد الجبری، مسؤول امنیتی سابق عربستان را مورد هجمه قرار دادند، این در حالی است که وی قصد دارد روز یکشنبه در شبکه ای آمریکایی از جزییات فرارش از این کشور سخن بگوید.

- مقامات سعودی، سعد الجبری، مسؤول امنیتی سابق عربستان را مورد هجمه قرار دادند، این در حالی است که وی قصد دارد روز یکشنبه در شبکه ای آمریکایی از جزییات فرارش از این کشور سخن بگوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، سفارت آمریکا در واشنگتن با صدور بیانیه ای مدعی شد، الجبری، شخص صادقی نیست و به دنبال این است که بر ارتکاب جرایم مالی خود که میلیاردها دلار است، سرپوش بگذارد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، الجبری متهم به تلاش برای فراهم کردن سبک زندگی همراه با اسراف برای خود و اعضای خانواده اش است.

پیشتر برنامه معروف آمریکایی 60 دقیقه گزارش داد که سعد الجبری، مشاور سابق امنیتی عربستان مهمان این برنامه خواهد بود تا در خصوص برخی جزییات تعقیب و پیگردش توسط مقامات سعودی صحبت کند.

در همین راستا، خالد الجبری، پسر وی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت که پدرش پس از ناکام ماندن تمامی تلاش ها برای آزادی دو فرزندنش عمر و ساره، تصمیم گرفته است که پس از گذشت چهار سال سکوتش را بشکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله عربستان به مسؤول امنیتی سابق این کشور در آستانه پخش مصاحبه روز یکشنبه

حمله عربستان به مسؤول امنیتی سابق این کشور در آستانه پخش مصاحبه روز یکشنبه