مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-23پزشكي

ضبط و معدوم سازی چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در ملایر


مدیر کل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم سازی چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و 50 بشکه چربی آب شده غیر بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر کل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم سازی چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و 50 بشکه چربی آب شده غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، دکتر محمود رضا رسولی اظهار کرد: در راستای صیانت از بهداشت و سلامت عمومی جامعه و همچنین تلاش برای تحقق شعار نظارت دامپزشکی از مزرعه تا سفره، بازرسان بهداشتی دامپزشکی استان در قالب دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر فعالیت خود را با هدف نظارت بر مراحل تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآوردههای خام دامی سالم و بهداشتی بصورت مرتب و روزانه انجام می دهند.

وی افزود: در پی بازرسی کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی این اداره کل در شهرستان ملایر، مقدار حدود چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف و پنجاه بشکه چربی آب شده به علت غیر بهداشتی بودن و نگهداری در شرایط کاملا نامناسب در یک واحد دامداری در شهرستان ملایر کشف و با دستور دادستان شهرستان توقیف شد همچنین مقصد این محموله، استانی دیگر بوده که در شهرستان ملایر تخلیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و معدوم سازی چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در ملایر

ضبط و معدوم سازی چهار هزار کیلوگرم چربی غیر قابل مصرف در ملایر