مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23حوادث

13 کوهنورد گمشده در ارتفاعات گیلان نجات یافتند


مدیرعامل هلال احمر گیلان، از نجات 13 گمشده در محور رحیم آباد به جواهردشت شهرستان رودسر خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو توانستند گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از نجات 13 گمشده در محور رحیم آباد به جواهردشت شهرستان رودسر خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو توانستند گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از نجات 13 گمشده در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از عملیات جستجو توانستند گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.

وی گم شدگان را یک گروه کوهنوردی از سنندج کردستان دانست و افزود: این حادثه در محور رحیم آباد به جواهردشت منطقه سوماموس رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه حادثه مذکور به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر در ساعت 20:00 شامگاه جمعه اطلاع رسانی شد و عوامل امدادی هلال احمر در ساعت 22:30 در صحنه حضور یافتند، گفت: وقتی این حادثه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به منطقه مذکور اعزام و طی یک عملیات جستجو، گم شدگان را پیدا و به مسیر اصلی بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 کوهنورد گمشده در ارتفاعات گیلان نجات یافتند

13 کوهنورد گمشده در ارتفاعات گیلان نجات یافتند