مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-23ورزشي

زیرساخت ها و امکانات ورزشی شهرستان گناوه تقویت شود


باید از فرصت هفته تربیت بدنی به نحو مطلوب برای جذب امکانات و تقویت زیرساخت های ورزشی در شهرستان گناوه بهره برد و در راستای شکوفایی استعدادهای ورزشکاران گام برداشت.

- ، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در دیدار رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: به لحاظ اهمیت ورزش و تربیت بدنی در سلامت جسمی و روحی آحاد جامعه هفته ای به نام هفته تربیت بدنی در تقویم جمهوری اسلامی تعیین شده است.

فرماندار گناوه افزود: هفته تربیت بدنی فرصت مغتنمی است تا هم اقشار مختلف جامعه به اهمیت ورزش در سلامت پی ببرند و هم کارگزاران و مسئولان به اهمیت این موضوع توجه کنند.

وی گفت: هفته ورزش و تربیت بدنی باید تلنگری برای اهمیت دادن به نقش ورزش در سلامت آحاد جامعه باشد که باعث کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش امنیت، انسجام و ایجاد شور و نشاط و تعادل بخشی در جامعه است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: بر اساس آمارها و اطلاعات موجود در جامعه ای که ورزش جایگاهی نداشته باشد جامعه نامتعادل خواهد بود که نزاع های دسته جمعی، درگیری های خیابانی، پایین بودن آستانه تحمل مردم همه آثار سو عدم پرداختن به ورزش جمعی و توجه به تربیت بدنی در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها و امکانات ورزشی شهرستان گناوه تقویت شود

زیرساخت ها و امکانات ورزشی شهرستان گناوه تقویت شود