مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23فرهنگي

تحقق آرزوی دیرین دست اندرکاران جشنواره فیلم کوتاه


مدیر امور جشنواره های انجمن سینمای جوانان ایران با ارائه توضیحاتی درباره بخش های مختلف و تغییرات سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نسبت به دوره های گذشته عنوان کرد: - اکنون با نگاه هر دفتر یک کاخ جشنواره به آرزوی دیرینه دستیابی تمامی جوانان علاقه مند و مستعد به امکانات و مواهب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، طیبه فلکیان معاون امور استان ها و مدیر امور جشنواره های انجمن سینمای جوانان ایران درباره سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: شاخصه های برگزاری بهتر جشنواره متنوع و متعدد است و بستگی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شورای سیاست گذاری جشنواره دارد.

امسال سعی داشتیم که علاوه بر رعایت کامل پروتکل بهداشتی همچون سال گذشته که به خوبی از پس این کار بر آمدیم، به میزان رضایت مندی کاربران بخش آنلاین جشنواره توجه کنیم که کارهای زیرساختی مناسبی نیز در این خصوص انجام شد.

در سال های قبل سامانه های جداگانه ای برای ثبت نام کارگاه های آنلاین، مشاهده برخط فیلم های جشنواره، سامانه بارگذاری و دیگر بخش ها را داشتیم که باعث سردرگمی کاربر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرزوی دیرین دست اندرکاران جشنواره فیلم کوتاه

تحقق آرزوی دیرین دست اندرکاران جشنواره فیلم کوتاه