مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-23فرهنگي

مادستان 2 منتشر شد


کتاب مادستان 2 مجموعه گفتارهای همدان شناسی به کوشش حسین زندی و توسط انتشارات آوامتن وارد بازار کتاب شد.

- ایسنا/همدان کتاب "مادستان 2" مجموعه گفتارهای همدان شناسی" به کوشش "حسین زندی" و توسط انتشارات "آوامتن" وارد بازار کتاب شد.

نویسنده این کتاب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اوایل دهه90 شروع به نگارش جلد یک کتاب کردم و در سال 95 به چاپ رسید، اظهار کرد: هیچ نهاد، ارگان و پژوهشگاهی در همدان در زمینه تاریخ محلی و فرهگ عامه استان فعالیت نمی کند در حالی که در شهرهای دیگر چندین ارگان در زمینه فرهگ عامه ادبیات محلی کار می کنند.

حسین زندی با اشاره به اینکه در همدان به این موضوعات اهمیت نمی دهند، اضافه کرد: با رشد و پیشرفت فناوری و وجود فضای مجازی بین خانواده ها قصه های قدیمی، باورها، اشعار و تاریخ شفاهی جایی ندارد و رنگ باخته است بنابراین نگارش کتاب های این چنینی فرصتی است که این مطالب مهم را ثبت و ضبط کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انجام این کار به تنهایی شدنی نیست و تنها خواستم این کار را را شروع کنم، تصریح کرد: در اولین جلد کتاب از تاریخ ورود سینما به همدان، نگاهی به عکاسی، قصه های عامیانه، گفتگو با قدیمی ها و تاریخ تئاتر کودک در همدان نمونه هایی آوردم که تا به حال کسی به این موضوعات توجه نکرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادستان 2 منتشر شد

مادستان 2 منتشر شد