مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-23فرهنگي

آغاز نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر «مولوی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتری و زمان انتشار فراخوان و شروع برنامه گفت: - مدیر مرکز تئاتر مولوی از انتشار فراخوان برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتر در هفته جاری و همچنین برگزاری این برنامه از ابتدای آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه نمایشنامه خوانی این مجموعه تئاتری و زمان انتشار فراخوان و شروع برنامه گفت: فراخوان نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی دوشنبه 3 آبان منتشر می شود و حدود یک ماه فرصت برای ارسال آثار و همچنین بررسی آن ها در نظر گرفته شده و جلسات نمایشنامه خوانی ها از اوایل آذر برگزار می شوند.

وی درباره اینکه آیا جلسات نمایشنامه خوانی مولوی در روز های شنبه برگزار می شود یا نه، یادآور شد: این برنامه در 2 بخش ترجمه و تألیف برگزار می شود و هم آثار استادان با دانشجویان و هم گروه های دانشجویی از کلیه مراکز آموزش عالی پذیرفته می شوند.

طبق برنامه ریزی ما و بسته به میزان استقبال و تعداد کار هایی که در برنامه حضور خواهند داشت، علاوه بر روز های شنبه، در ساعت های غیر رسمی اجرا ها در روز های دیگر هفته نیز این برنامه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر «مولوی»

آغاز نمایشنامه خوانی در مجموعه تئاتر «مولوی»