مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-23اجتماعي

نفس های مازندران به شماره افتاده است/مازندران زیر سایه مازوت !


شاید وقتی صحبت از آلودگی مازندران به میان می آید برای بسیاری از مردم کشور ما و حتی خود مازندرانی ها غیرقابل باور به نظر برسد که مگر می شود هوای مازندران با اینهمه طبیعت زیبا از جمله جنگل و دریا آلوده باشد؟ باید گفت طی دو سه سال اخیر با وجود هشدارهای برخی .

- نفس های مازندران به شماره افتاده است/مازندران زیر سایه "مازوت"! ایسنا/مازندران شاید وقتی صحبت از آلودگی مازندران به میان می آید برای بسیاری از مردم کشور ما و حتی خود مازندرانی ها غیرقابل باور به نظر برسد که مگر می شود هوای مازندران با اینهمه طبیعت زیبا از جمله جنگل و دریا آلوده باشد؟ باید گفت طی دو سه سال اخیر با وجود هشدارهای برخی از مسئولان محیط زیست و هواشناسی، هوای مازندران روبه آلودگی افزایشی می رود و حتی در برخی از روزها با میزان آلودگی کلان شهرهایی همچون اراک و تبریز و تهران هم تراز می شود.

استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه نکا و افزایش ترددهای پایتخت نشینان در فصل پاییز و زمستان این آلودگی را دوچندان کرده است و نبود دستگاه سنجش آلاینده نیز مظلومیت مازندران را بیشتر نمایان کرده است تا موضوع مهم آلودگی که روبروز در حال افزایش است ، در پس طبیعت آن پنهان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفس های مازندران به شماره افتاده است/مازندران زیر سایه مازوت !

نفس های مازندران به شماره افتاده است/مازندران زیر سایه مازوت !