مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23فرهنگي

استقبال آلمانی ها از حضوری شدن نمایشگاه کتاب تهران


مدیرعامل موسسه خانه کتاب در دیدار با رییس نمایشگاه فرانکفورت ازاحتمال برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده به صورت حضوری خبر داد و رییس نمایشگاه فرانکفورت از حضور در آن استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و رییس غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و سومین نمایشگاه فرانکفورت، در سومین روز از این رویداد با یورگن بوس رییس نمایشگاه کتاب فرانکفورت دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که حمید محمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در برلین نیز حضور داشت، طرفین بر ضرورت گسترش روابط فرهنگی دو کشور و توسعه همکاری ها در حوزه کتاب و نشر تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار، یورگن بوس ضمن اشاره به محدودیت ها و دشواری های برگزاری هفتاد و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به دلیل شیوع ویروس کرونا در آلمان و جهان از حضور ایران در این دوره از نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

دهقانکار نیز به دشواری های ایران برای حضور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: عاملی که باعث شد ایران در هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت حضور پیدا کند اهتمام ایرانیان به فرهنگ و علاقه شان به کتاب و دانایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آلمانی ها از حضوری شدن نمایشگاه کتاب تهران

استقبال آلمانی ها از حضوری شدن نمایشگاه کتاب تهران