مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23پزشكي

3 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/فوت 12 بیمار کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر شهرستانهای اشنویه، بوکان، پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

- جواد آقازاده در گفتگو با در استان اظهار کرد: بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ بندی کشور در آذربایجان غربی نیز شهرهای پلدشت و چالدران در وضعیت زرد، شهرهای پیرانشهر، بوکان و اشنویه در وضعیت قرمز و شهرهای چایپاره، شوط، ارومیه، خوی، نقده، تکاب، میاندوآب، سلماس، مهاباد، شاهین دژ، سردشت و ماکو از یک آبان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به وضعیت ناپایدار و افزایش شهرهای قرمز کرونایی افزود: هرگونه عادی انگاری و کاهش مراقبت های بهداشتی می تواند به افزایش آمار مبتلایان و قرمز شدن مجدد شهرها بیانجامد، بر همین اساس فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی و مرتبط باید بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

آقازاده از فوت 12 بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته متأسفانه 12 نفر نیز از بیماران بدحال در این استان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند که با این تعداد شمار فوتی های استان به 6 هزار و 729 تن رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/فوت 12 بیمار کرونایی

3 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/فوت 12 بیمار کرونایی