مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23پزشكي

والدین از ارتباطات اینترنتی فرزندانتان آگاه شوید/خطر مکالمات جنسی در کمین بچه ها


افراد زیادی به دلیل بیماری های جنسی یا از سر بیکاری و تفریح این روزها در فضاهای مجازی گشت می زنند تا بدن کودکان و نوجوانان را شکار گوشی های موبایل و سوژه صفحات مجازی خود برای جذب فالوور کنند.

- گروه خانواده:خیلی وقت نیست که از پخش کلیپ یک پسر نوجوان با یک زن بدنام در فضای مجازی می گذرد، در حالیکه شاید همه موضوع را فراموش کرده باشند اما از این دست خطرات برای نوجوان ها همیشه وجود دارد و حالا که درس و مدرسه هم مجازی شده احتمال بروز این اتفاق ها بیشتر خواهد شد.

نوجوانان هم در این میان نیاز به آگاهی و اطلاع رسانی از سوی جامعه و والدین دارند که در فضای مجازی چه چیزهایی در کمین شان است.

موارد زیادی هم در داخل و هم خارج از کشور وجود دارد که از ناآگاهی و بی اطلاعی نوجوان ها و بچه ها در چت روم ها و فضاهای دیگر مجازی ، استفاده می کنند و تصاویر و فیلم هایشان را در اختیار سایت های پورنوگرافی قرار می دهند.

در حالیکه چنین کارهایی تکلیفش در کشور ما و دین ما مشخص است اما کشورهای دیگر نیز نسبت به محتوای پورنوگرافی بچه ها واکنش های منفی زیادی دارند به طوریکه قوانین ویژه ای نیز برای آن تصویب کرده اند.

مادر و پدرهای زیادی برای بچه هایشان به خاطر درس و تحصیل و سرگرمی لپ تاپ و گوشی های همراه تهیه می کنند اما توجه نمی کنند که بچه ها در دیگر زمان ها به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین از ارتباطات اینترنتی فرزندانتان آگاه شوید/خطر مکالمات جنسی در کمین بچه ها

والدین از ارتباطات اینترنتی فرزندانتان آگاه شوید/خطر مکالمات جنسی در کمین بچه ها