مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23ورزشي

فدراسیون وزنه برداری راه کشتی را می رود؟/ الان وقت تسویه حساب نیست


فدراسیون وزنه برداری باید از فرصت های موجود برای کسب کرسی نهایت استفاده را ببرد و انتخاب درستی برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی داشته باشد.

- فدراسیون وزنه برداری باید از فرصت های موجود برای کسب کرسی نهایت استفاده را ببرد و انتخاب درستی برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری در آخر آذر در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، فدراسیون جهانی اعلام کرده است در جریان مسابقات قهرمانی جهان 2021 که آن هم آذر در تاشکند برگزار می شود، انتخابات کمیسیون ورزشکاران را برگزار می کند.

مدتی پیش در جریان مسابقات کشتی قهرمانی جهان، انتخابات کمیسیون ورزشکاران آن انجام شد و حسن یزدانی با رای ورزشکاران به عنوان عضو این کمیسیون انتخاب شد.

یکی از نکات مهم در کسب این کرسی برای ایران ، معرفی شاخص ترین و سرشناس ترین کشتی گیر ایران برای حضور در این انتخابات بود.

کسی که با توجه به مدال های جهانی و المپیکی که گرفته بود کاملا شناخته شده بود و در نهایت هم توانست رای اعتماد را از ورزشکاران دیگر بگیرد.

در دوره های قبل هم این اتفاق را در کشتی شاهد بودیم و حمید سوریان و کمیل قاسمی صاحب این کرسی بودند و فدراسیون کشتی از این فرصت نهایت استفاده را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون وزنه برداری راه کشتی را می رود؟/ الان وقت تسویه حساب نیست

فدراسیون وزنه برداری راه کشتی را می رود؟/ الان وقت تسویه حساب نیست