مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-23فرهنگي

همه چیز درباره «اصنهان»


سرمایه آن ها که از صبح تا عصر آخرین روز مهرماه، در کوچه های اروپایی جلفا برای ما از «اصنهان» می گفتند، قصه های نهان اصفهان بود.

این گروه، سخت باور داشتند که هیچ چیز در دنیا قوی تر از یک داستان خوب نیست، - ایسنا/اصفهان سرمایه آن ها که از صبح تا عصر آخرین روز مهرماه، در کوچه های اروپایی جلفا برای ما از اصنهان می گفتند، قصه های نهان اصفهان بود.

این گروه، سخت باور داشتند که هیچ چیز در دنیا قوی تر از یک داستان خوب نیست، چون هیچ کس نمی تواند آن را متوقف کند و هیچ دشمنی نمی تواند در مقابلش بایستد.

بیست و نهم مردادماه سال 1398، به لطف حدیث لرز غلامی با اهمیت قصه در کسب وکار آشنا شدم؛ وقتی این نویسنده، در یکی از کارگاه های آموزشی ای که به بهانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار شده بود، یادآور شد که از دوران هزارویک شب ، قدرت نجات جان یک فرد با قصه وجود داشته و تأکید کرد که در جهان امروز هم قدرت ماورایی قصه، انکارناپذیر است.

او با اشاره به این نکته که ما چیزهایی را به یاد می سپاریم که قصه ای پشت آن وجود داشته باشد، قصه را دارای افسون دانست و با صراحت تمام اعلام کرد: هیچ چیز وجود ندارد، جز جهانی که با قصه ساخته می شود.

فکر نمی کردم دو سال بعد از شنیدن این جمله ها درباره جادوی قصه، ثمره شیرین کسب وکاری را بچشم که بر انگشت قصه می چرخد اما در آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره «اصنهان»

همه چیز درباره «اصنهان»