مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-23حوادث

شهردار، عملکرد آتش نشانان شهرکرد را ارزیابی کرد


شهردار شهرکرد در قالب مانور فرضی توسط ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرعت عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش نشانی را مورد ارزیابی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی بامداد امروز در حاشیه مانور فرضی که توسط ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد سرعت عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش نشانی را مورد ارزیابی قرار داد.

شهردار شهرکرد در حاشیه این مانور گفت: یکی از اصول بنیادی در پدافند غیرعامل، مکان گزینی اصولی ایستگاه ها و سطح بالای آمادگی نیروهای آتش نشانی در شرایط بحرانی است.

وی افزود: با نگاه پدافند غیرعامل، ایستگاه های آتش نشانی از جمله مراکز مهم و حیاتی خدمات رسانی هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی دارند.

جاپلقی آتش نشانی را از مشاغل پرمخاطره دانست و بیان کرد: آتش نشانان برای انجام وظایف و رسالت های خود نیازمند توانمندی و سلامت جسمی و روحی بالا هستند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر توانایی یک آتش نشان در سطح استاندارد و متناسب با وظایف این شغل باشد، می تواند در حین ماموریت های واگذارشده، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، وظایف مهم و حیاتی خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار، عملکرد آتش نشانان شهرکرد را ارزیابی کرد

شهردار، عملکرد آتش نشانان شهرکرد را ارزیابی کرد