مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-23اجتماعي

روایتی از غفلت مسؤولین ماسال در نگهداری از مزار شهید تازه تفحص شده


با بارش شدید باران مزار شهید حسرتی از شهدای تازه تفحص شده ماسل، دچار آب گرفتگی شده و صحنه های به وجود آمده موجب رنجش خاطر مردم این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، 16 روز پیش بود که خبری تکان دهنده شهرستان خانواده بازگشت اما حرمتش حفظ نشد بعد از 16 روز همه رفتند و فراموشش کردند و پس از بارش شدید باران در ماسال مزارش محل جمع شدن آب های روان شد حال سؤال اینجاست مگر نصب یک سنگ قبر چقدر به طول می انجامد؟ هر شخصی به طور طبیعی فوت کند خانواده اش پس از 10 روز مزارش را آماده و سنگ مزارش را نصب می کنند اما مزار نخستین شهید شهرستان ماسال امروز غرق در آب است شهیدی که جانش را خانواده اش را جوانی اش را برای حفظ کیان این مملکت گذاشته و رفته است جوان 20 ساله ای که فرصت های زیادی داشت برای زندگی کردن برای رشد دنیایی برای تشکیل خانواده و هزاران آرزوی این چنینی دیگر.

برادر بزرگ ترش می گفت زمانی که پدر و مادرم در حال احتضار بودند هرچند لحظه چشمانشان را می بستم بازهم باز می شدند انگار هنوز چشم به راه جوان 20 ساله شان هستند.

کمی فکر کنیم چگونه در قبال این شهید حاضر خواهیم شد چگونه چشم در چشم مادر و پدرش شویم درحالی که خود را داعیه دار انقلابی بودن میدانیم اما توان حفظ حرمت شهید را نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از غفلت مسؤولین ماسال در نگهداری از مزار شهید تازه تفحص شده

روایتی از غفلت مسؤولین ماسال در نگهداری از مزار شهید تازه تفحص شده