مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-23اجتماعي

از شیر گرفتن کودک عجله برنمی دارد


طریقه از شیر گرفتن کودک در روحیات و رفتارهایی که او در بزرگسالی نشان خواهد داد بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین نباید با عجله و بدون تحقیق این کار مهم را انجام داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد مامایی گفت: طریقه از شیر گرفتن کودک در روحیات و رفتارهایی که او در بزرگسالی نشان خواهد داد بسیار تاثیرگذار است؛ بنابراین نباید با عجله و بدون تحقیق این کار مهم را انجام داد.

سمیه یوسفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر این مرحله بسیار مهم زندگی کودک با موفقیت سپری نشود، می تواند موحب استرس در کودک شود؛ استرس و اضطرابی که ممکن است تمام عمر با او همراه باشد.

وی افزود: آموزش نحوه از شیر گرفتن کودک بسیار مهم است؛ شیوه های قدیمی در این خصوص با شکست مواجه شده است و از شیر گرفتن صحیح لازمه دانستن نکات جامعی است.

این متخصص مامایی بیان کرد: با توجه به تاکید متون دینی و علمی، باید فرزندان مان را دو سالگی از شیر بگیریم؛ اگر می خواهیم کودک را در دو سادگی از شیر بگیریم باید یک و یا دو ماه قبل شرایطش را مهیا سازیم تا به صورت ناگهانی انجام نشود.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که قبل از یک سالگی، کودک را ابتدا از شیر؛ سپس غذا تغذیه کنیم، اما پس از یک سالگی بهتر است ابتدا از غذا و سپس از شیر تغذیه شود،؛ فراموش نکنیم از شیر گرفتن برای کودک یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شیر گرفتن کودک عجله برنمی دارد

از شیر گرفتن کودک عجله برنمی دارد