مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-23سياسي

دیدار رییس جمهور با نمایندگان موجب «ارتقای روابط دولت و مجلس»است


نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: دیدار رییس جمهور با نمایندگان در قالب مجامع استانی عامل ارتقای روابط دولت و مجلس است.

- حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و غربی با رییس جمهور اظهار داشت: این دیدار، اولین دیدار مجامع استانی با رییس جمهور بعد از مستقر شدن دولت سیزدهم بود که حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه نمایندگان مشکلات حوزه انتخابیه را مطرح کردند و برخی موضوعات کلان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص آثار و تبعات تعامل دولت و مجلس گفت: نمایندگان وکیل مردم هستند و در دیدار با رییس جمهور، مسائل و مشکلات مردم را بیان کردند.

درواقع دیدار نمایندگان با رییس جمهور، جلسه رییس جمهور با کل مردم استان است.

میرتاج الدینی تأکید کرد: این جلسات موجب افزایش اطلاعات رییس جمهور در مورد مشکلات مردم در استان های مختلف خواهد شد البته راهکارهای حل مسائل نیز در این جلسات مطرح می شود که می تواند در تصمیم گیری های نهایی تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه های نیمه تمام عمرانی و سدهای نیمه کاره، مشکل مشترک نمایندگان استان ها بود که در این جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جمهور با نمایندگان موجب «ارتقای روابط دولت و مجلس»است

دیدار رییس جمهور با نمایندگان موجب «ارتقای روابط دولت و مجلس»است