مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-23سياسي

آیلند می تواند پایتخت تجاری ایران شود


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت تجاری ایران را دارد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت تجاری ایران را دارد.

حجت الاسلام حسن نوروزی در جریان بازدید از شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) اظهار کرد: پروژه شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان یک پروژه ملی است و یک کارنامه افتخارآفرین برای ایران به شمار می رود که باید به عنوان الگویی ارزشمند در کشور تکثیر شود.

وی در ادامه به ظرفیت بالای سرزمین ایرانیان برای تبدیل شدن به پایتخت تجاری ایران اشاره کرد و گفت: بسیاری از کشورهای جهان دارای دو پایتخت سیاسی و تجاری هستند و می توان این الگو را در سرزمین ایرانیان به لحاظ برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی، گمرکات، راه آهن، مجاورت در فرودگاه بین المللی اجرایی کرد و وزارت خانه های اقتصادی نظیر صمت، جهادکشاورزی، اقتصاد و دارایی را به این منطقه منتقل کرد تا پایتخت تجاری ایران شکل بگیرد.

نوروزی افزود: قرار گرفتن پرند و سرزمین ایرانیان در مرکز کشور و شاهراه مواصلاتی ایران شرایط مناسبی را برای تبدیل شدن این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیلند می تواند پایتخت تجاری ایران شود

آیلند می تواند پایتخت تجاری ایران شود