مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-23سياسي

شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق بازشماری دستی آرا را نپذیرفت


در حالی که روز گذشته اعلام شد کمیساریای عالی انتخابات عراق وقوع هفت تخلف در جریان برگزاری انتخابات پارلمانی را تأیید کرده است اماشورای این کمیساریا با بازشماری دستی آرا مخالفت کرد.

- به نقل از سومریه نیوز، شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق بازشماری دست آراء شهروندان عراقی در استان های مختلف این کشور را نپذیرفت.

این درحالی است که روز گذشته کمیساریای عالی انتخابات ظهور و بروز 7 تخلف در جریان برگزاری انتخابات پارلمانی را تأیید کرده بود.

بر اساس این گزارش، شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرده است که به جز چند شعبه اخذ رأی در کرکوک، بازشماری آراء در هیچیک از شعب اخذ رأی در استان های مختلف انجام نخواهد شد.

روز گذشته کمیساریای عالی انتخابات این کشور بیانیه ای را در خصوص روند رسیدگی به اعتراضات و شکایات نسبت به فرایند اخذ رأی در انتخابات پارلمانی، صادر کرد.

کمیساریای عالی انتخابات عراق در این زمینه اعلام کرده است: 7 اعتراض در ارتباط با تخلفات در حوزه ها و شعب اخذ رأی در جریان انتخابات پارلمانی زودهنگام مورد تأیید است.

در بیانیه مذکور آمده است: 181 اعتراض و شکایت به کمیساریای عالی انتخابات ارائه شد که از مجموع این شکایات 174 مورد رد شد و 7 شکایت مورد تأیید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق بازشماری دستی آرا را نپذیرفت

شورای کمیساریای عالی انتخابات عراق بازشماری دستی آرا را نپذیرفت