مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-23اقتصادي

بازگشت 300 کارتن خواب در تهران به آغوش خانواده


نگهداری از این مددجویان هزینه های بسیاری را به خصوص در حوزه درمان به شهرداری تهران تحمیل می کند و سالانه چند میلیارد تومان صرف هزینه درمان این افراد آسیب دیده می شود.

- مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی 2 سال گذشته بیش از 300 نفر از مددجویان کارتن خواب در گرمخانه ها و سامانسراها با کمک مددکاران به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

سیدمالک حسینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 20 گرمخانه شامل 16 مرکز ویژه مردان و چهار مرکز ویژه زنان و 2 سامانسرا؛ یک مرکز ویژه مردان در خاورشهر و یک مرکز ویژه زنان در لویزان با ظرفیت 2 هزار و 400 نفر در تهران به افراد آسیب دیده خدمت رسانی می کنند.

وی درباره اقدامات گشت های فوریت های اجتماعی و مددکاران برای شناسایی و ساماندهی افراد آسیب دیده در سطح شهر و انتقال آنان به گرمخانه یا سامانسراها گفت: براساس تشخیص مددکاران، افرادی که بتوانند مسائل و کارهای شخصی خود را انجام دهند و آسیب پذیر یا آسیب زا نباشند در گرمخانه ها پذیرش می شوند.

وی ادامه داد: افرادی دارای اختلال حواس یا بالای 75 سال که نتوانند کارهای شخصی خود را انجام دهند و افرادی که نیاز به رسیدگی مستمر دارند به سامانسراها منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 300 کارتن خواب در تهران به آغوش خانواده

بازگشت 300 کارتن خواب در تهران به آغوش خانواده