مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-23اجتماعي

شرکت آبفا کردستان: اتمام پروژه مجتمع آبرسانی نایسر در گرو رفع معارض است


در صورت رفع معارض مسیر خط انتقال آب (حدودا 500 متر) این شرکت نسبت به اتمام پروژه مجتمع آبرسانی نایسر به روستاهای صلوات آباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال انتشار گزارشی با عنوان مسوولان با جان مردم صلوات آباد  که مشکلات این روستا از جمله مشکلات کمبود آب و آبدار روستا را به تصویر کشیدیم، که شرکت آبفار کردستان در جوابیه ای که در متن آن در ادامه می آید، این موضوع را تشریح کرده است.

روستای صلوات آباد در فاصله 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر سنندج با جمعیتی بالغ بر5000 نفر و 1186 رشته انشعاب آب از سمت چشمه های موجود تامین آب می شود.

لذا با توجه به کاهش نزولات جوی، ساخت وسازهای بی رویه و افت شدید آبدهی چشمه ها، روستای مذکور دچار تنش آبی گردید.

باتوجه به اهمیت موضوع شرکت آبفا کردستان جهت برون رفت از تنش آبی موجود و تامین آب پایدار روستا اقداماتی به شرح ذیل انجام و در دست اقدام است.

1-اقدامات کوتاه مدت: در سال جاری با توجه کاهش نزولات جوی نسبت به بهسازی 3 دهنه چشمه و 100 متر طول لوله گذاری اقدام و در این راستا 6 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب روستا اضافه شد که بخش عمده ای از روستا رفع تنش شد.

2-اقدامات میان مدت: شرکت آبفا کردستان از محل طرح های عمرانی نسبت به تعریف پروژه مجتمع نایسر جهت تامین آب روستاهای صلوات آباد، برازان و دولت آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آبفا کردستان: اتمام پروژه مجتمع آبرسانی نایسر در گرو رفع معارض است

شرکت آبفا کردستان: اتمام پروژه مجتمع آبرسانی نایسر در گرو رفع معارض است