مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:002021-10-23ورزشي

تکلیف نهایی کاندیداهای انتخابات بوکس چه شد؟


در حالی که نزدیک به دو هفته از اتمام زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون بوکس می گذرد، همچنان لیست نامزدهای انتخابات این رشته رسما اعلام نشده است.

- در حالی که نزدیک به دو هفته از اتمام زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون بوکس می گذرد، همچنان لیست نامزدهای انتخابات این رشته رسما اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یک شنبه 18 مهر بود که زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس به پایان رسید، اما برخلاف روال معمول در انتهای زمان اعلام شده، اسامی نفرات ثبت نام کننده از طریق فدراسیون بوکس اعلام نشد تا اهالی این رشته، از همین ابتدای کار شاهد حواشی برای مجمع فدراسیون بوکس باشند.

حمیدرضا قبایی زاده دبیر مجمع فدراسیون بوکس نیز در واکنش به دلیل اعلام نشدن اسامی کاندیداها اظهار کرد: به دلیل ناقص بودن مدارک برخی از کاندیداها اسامی نهایی نامزدها را اعلام نکردیم تا پس از بررسی های وزارت ورزش، اسامی نهایی مشخص شود.

پس از صحبت های قبایی زاده، در حالی که به نظر می رسید اسامی کاندیداها در مدت زمان کوتاهی از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش اعلام شود، این اتفاق با وجود گذشت نزدیک به دو هفته از ثبت نام نامزدها هنوز رخ نداده و مشخص نیست که چه کسانی به عنوان کاندیدا تایید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف نهایی کاندیداهای انتخابات بوکس چه شد؟

تکلیف نهایی کاندیداهای انتخابات بوکس چه شد؟