مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 02:102021-10-22بين الملل

سوریه/ اعدام 24 نفر در ارتباط با آتش سوزی های سال 2020


دولت سوریه روز پنجشنبه رسما اعدام شماری از افراد مرتبط با آتش سوزی های ویرانگر اواخر تابستان سال 2020 در این کشور را مورد تایید قرار داد.

- دولت سوریه روز پنجشنبه رسما اعدام شماری از افراد مرتبط با آتش سوزی های ویرانگر اواخر تابستان سال 2020 در این کشور را مورد تایید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ وزارت دادگستری سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که 24 نفر در ارتباط با این آتش سوزی ها که دمشق آن را مجرمانه و خرابکارانه خوانده اعدام شده اند.

در بیانیه وزارت دادگستری سوریه بدون اینکه نامی از افراد اعدام شده برده شود یا هویت آنها و مکان و شیوه اعدام آنها روشن شود، آمده است: 24 جنایتکار روز چهارشنبه اعدام شدند.

وزارت دادگستری سوریه افراد یاد شده را به ارتکاب اعمال تروریستی از طریق ایجاد آتش سوزی با استفاده از مواد قابل اشتعال متهم و تاکید کرده که اقدام جنایتکارانه این افراد باعث مرگ عده ای و نابودی زیرساخت های دولتی و نیز از بین رفتن اموال عمومی شده است.

گفته می شود که بیست نفر دیگر از جمله پنج فرد زیر سن قانونی نیز در این پرونده به تحمل مجازات حبس از 10 سال تا زندان ابد محکوم شده اند.

بر اساس بیانیه ای که از سوی وزارت دادگستری سوریه منتشر شده محکومان پرونده همگی به شرکت در جلساتی به منظور برنامه ریزی برای آتش سوزی ها و تحریک به انجام آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه/ اعدام 24 نفر در ارتباط با آتش سوزی های سال 2020

سوریه/ اعدام 24 نفر در ارتباط با آتش سوزی های سال 2020