مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 00:202021-10-22سياسي

دغدغه های حاج آقا مصطفی خمینی؟!


امسال سالگرد این شخصیت بزرگ و سرمایه علمی و انقلابی حوزه، مصادف با هفته وحدت شده است که باید آن را به فال نیک گرفت ، اما باید پرسید امروز تا چه اندازه به آرمان ها و دغدغه های آقا مصطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در میان حوزویان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی .

- پایگاه خبری جماران: از ویژ گی های اخلاقی آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی این بود که برغم اختلاف سلیقه و فاصله فکری با دیگران ، نگاه مثبت به همه آنها داشت ، به خصوص نسبت به بزرگان و اساتید احترام خاصی قائل بود و از همه جالب تر به درس آنها می رفت و از محضر علمی سایر بزرگان و مراجع بهره مند می شد.

در ایام حضور در قم که اوج اختلاف میان مخالفان و موافقانِ مؤسسه دارالتبلیغ اسلامی بود ایشان در درس مرحوم آیت الله شریعتمداری حضور می یافت و حتی به گفته بعضی بزرگان در نماز جماعت ایشان هم هر از چند گاهی حاضر می شد.

همینطور در چند سال حضور در حوزه نجف با این که اغلب فضای این مرکز علمی چندان به نهضت و افکار انقلابی حضرت امام تمایلی نداشت و مراجع عظام تقلید برغم احترام متقابل به امام ، وارد ماجراهای نهضت نمی شدند ، اما حاج آقا مصطفی هرگز به دور خویش حصاری نکشید و با چهره گشاده و علمی در درس خارج آقایان مراجع نجف حضور پیدا کرد و نظرات علمی ، فقهی و اصولی آنها را مورد نقد جدی قرار داد که این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های حاج آقا مصطفی خمینی؟!

دغدغه های حاج آقا مصطفی خمینی؟!