مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-22سياسي

جریانات سیاسی در عزل و نصب های مدیران سهم خواهی نکنند


بعضی از مردم و جریانات سیاسی در عزل و نصب های مدیران سهم خواهی نکنند و بگذارند استاندار با همفکری مجموعه های دلسوز انسان های کارآمد را انتخاب کند.

- ، آیت الله شعبانی موثق امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان در نماز جمعه همدان با بیان اینکه حمایت همه مردم و مسئولین از نماینده دولت لازم است، ادامه داد: ما امروز با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه هستیم و همه از نزدیک این مشکلات اقتصادی مانند گرانی ها و نوسانات را حس می کنیم امروز لازم است و همه ما موظفیم فارغ از همه اختلاف سلیقه ها و نگرش های سیاسی از استانداری که توسط دولت انتخاب شده حمایت کنیم.

وی ادامه داد: بعضی از مردم و جریانات سیاسی در عزل و نصب های مدیران سهم خواهی و مهره چینی نکنند، اجازه دهند استاندار با همفکری مجموعه های دلسوز بنشیند و فارغ از نگاه های سیاسی انسان هایی که کارآمد هستند و می توانند کار را در این وضعیت سخت اقتصادی به پیش ببرند انتخاب کند.

شعبانی با ذکر این نکته که استاندار جدید توجه به جوانان داشته باشد افزود: ما در بین جوانان انسان های مستعد، مجاهد و کارآمد داریم به معنای واقعی کلمه به جوانان میدان داده شود و میدان را برای جوان تر ها باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریانات سیاسی در عزل و نصب های مدیران سهم خواهی نکنند

جریانات سیاسی در عزل و نصب های مدیران سهم خواهی نکنند