مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-22حوادث

مفقود شدن 8 کوهنورد در منطقه «افجه» لواسان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از مفقود شدن هشت کوهنورد در منطقه «افجه» لواسان خبر داد و گفت: جستجوی هوایی بوسیله بالگرد آغاز شده است.

- ، از مفقود شدن 8 نفر از کوهنوردان در قله ریزان منطقه افجه بخش لواسانات خبر داد و اظهار داشت: تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران از شب گذشته در حال جست وجوی کوهنوردان هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

فتح: در تشریح جزییات بیشتر گفت: در ساعت 18 روز پنجشنبه، 29 آذر 1400، هشت نفر از کوهنوردان در قله ریزان منطقه افجه بخش لواسانات مفقود شدند که گزارش این مفقودی، ساعت 21:34 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، یک تیم پنج نفره جست وجو و نجات از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به منطقه اعزام و عملیات جست وجو در مناطق دشت هویج، یال غربی آتش کوه به سمت قله آغاز شد که این عملیات تا ساعت 6 بامداد امروز ادامه داشت اما متأسفانه در محل های اعلامی از قبل، هیچکدام از کوهنوردان پیدا نشده و ارتباطی با این 8 نفر حاصل نشده است.

فتحی بیان کرد: امروز سه تیم عملیاتی دیگر از جمعیت هلال احمر استان تهران و سه تیم هم از هیأت کوهنوردی استان تهران به منطقه احتمالی حضور کوهنوردان اعزام شدند تا عملیات جست وجو مجدداً آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن 8 کوهنورد در منطقه «افجه» لواسان

مفقود شدن 8 کوهنورد در منطقه «افجه» لواسان