مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-22سياسي

پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل/اعتبارات خوبی در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با بیان اینکه در جلسه شورای اداری استان اردبیل ده ها طرح به تصویب خواهد رسید، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هدف از سفر های استانی پیگیری خواسته های مردم و رفع مشکلات آنهاست و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام اردبیل نیز به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با بیان اینکه در جلسه شورای اداری استان اردبیل ده ها طرح به تصویب خواهد رسید، اظهار کرد: اولویت در این سفر پیگیری مطالبات مردم و تکمیل پروژه های نیمه تمام است تا با توجه به روند اجرایی پروژه بودجه و اعتبار لازم تخصیص داده شود.

وی به مزیت های سفر های استانی در جهت رفع موانع و شناسایی مشکلات مردم توسط مسئولان اشاره کرد و افزود: این سفر ها مسئولین را در جهت اتخاذ تصمیمات لازم در هیئت دولت و پروژه های بنیادین کشور یاری می کند و مدیران با حضور در مناطق مختلف در جریان کامل و میدانی وضعیت پروژه قرار می گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سفر به استان ها را فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد زیر مجموعه ها و مدیران استانی دانست و گفت: در بررسی ها و بازدید هایی که انجام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل/اعتبارات خوبی در راه است

پیگیری مطالبات مردم هدف سفر به اردبیل/اعتبارات خوبی در راه است