مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-22ورزشي

افزایش قیمت نان با معیشت مردم همخوانی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه افزایش قیمت نان باعث تنگ تر شدن معیشت مردم شده است، گفت: ارتقای کیفیت نان و نظارت بر نانوایی ها یکی از مطالبات به حق مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه افزایش قیمت نان در تمامی استان ها اواخر سال قبل و ابتدای سال جاری رخ داده است، ابراز داشت: افزایش قیمت نان باعث تنگ تر شدن معیشت مردم شده است.

وی بابیان اینکه افزایش قیمت نان در دوره استاندار قبلی اجرا نشد و ابتدای کار استاندار جدید به اجرا درآمد، افزود: ارتقای کیفیت نان و نظارت بر نانوایی ها یکی از مطالبات به حق مردمی است که انتظار می رود بازرسان مربوطه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در هفته تربیت بدنی و ورزش باید این فرهنگ ورزش کردن ین مردم نهادینه شود، ابراز داشت: با توجه به نق و اهمیت ورزش های همگانی در ارتقای سلامت جسمی و روحی جامعه این مهم می طلبد تا رسانه ها در این حوزه ورود پیدا کرده و به ترویج فرهنگ ورزش کمک کنند.

مطیعی بابیان اینکه ورزشکاران استان در حوزه های مختلف کشور و عرصه بین المللی خوش درخشیدند، تصریح کرد: انتظار می رود برای توسعه این بخش مسئولان استانی و سطح وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان با معیشت مردم همخوانی ندارد

افزایش قیمت نان با معیشت مردم همخوانی ندارد