مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-22اقتصادي

هتل زنجیره ای نداریم/ سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام نمی شود


سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری کشور انجام نمی شود اگر هم باشد مربوط به گذشته است همچنین هتل های زنجیره ای در کشور نداریم.

- ، عباس بیدگلی عضو هیأت مدیره جامعه هتلداران ایران در سمپوزیوم ملی یکصدسال گردشگری که طی دو روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: صنعت گردشگری پرنوسان است و فراز و فرودهای زیادی را در قرن 14 تجربه کرده است و کمترین عامل بیرونی، این صنعت را دچار نوسان می کند به خصوص حوزه هتلداری و اقامتی.

الان هم با شرایط متفاوتی رو به روست.

بعد از چند سال که صنعت گردشگری با سختی پشت سر گذاشت؛ در برخی از مواقع می بینیم که هنوز اتاق پیدا نمی شود ولی در ایام غیر پیک ضریب اشغال پایین می آید این اشکالی است که حوزه اقامت با آن رو به روست ممکن است چند روز در سال تعطیل باشد در آن صورت هتل های کیش و مشهد و شمال مسافر زیادی دارند اما هتلدار در 95 درصد روزهای دیگر سال باید ضریب اشغال 10 تا 20 درصدی را تجربه کند.

در این شرایط هتلدار یا دست اندرکار حوزه اقامت چطور باید نوسان را مدیریت کند و همیشه هم برقرار باشد؟ وی در ادامه گفت: نیروی انسانی در این صنعت مهم و ارزشمند است.

در سالهای گذشته آموزش هایی داده شده اما در مدت اخیر خیلی از دست اندرکارانی که آموزش دیده بودند از صنعت خارج شدند و امیدواریم در پساکرونا دوباره برگردند و هم سرعت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل زنجیره ای نداریم/ سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام نمی شود

هتل زنجیره ای نداریم/ سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام نمی شود