مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-22سياسي

ضرورت اجماع جهانی برای غلبه بر زوال و نابودی تنوع زیستی


در پانزدهمین اجلاس جهانی کشورهای عضو کنوانسیون تنوع زیستی سازمان ملل متحد (COP15) پیرامون چارچوب جهانی تنوع زیستی پسا 2020 که یک سند راهبردی برای حفاظت از تنوع زیستی است و .

- در پانزدهمین اجلاس جهانی کشورهای عضو کنوانسیون تنوع زیستی سازمان ملل متحد (COP15) پیرامون چارچوب جهانی تنوع زیستی پسا 2020 که یک سند راهبردی برای حفاظت از تنوع زیستی است و .

تصمیم گیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مدادی مدیر کل دفتر موزه و ذخایر ژنتیکی سازمان محیط زیست در تشریح پانزدهمین اجلاس جهانی کشورهای عضو کنوانسیون تنوع زیستی سازمان ملل متحد (COP15) گفت: دربخش اول این اجلاس از آخرین نسخه چارچوب جهانی تنوع زیستی پسا 2020 که تا این مقطع زمانی نهایی شده بود مطرح و به اطلاع کشورهای عضو رسید.

در بخش دیگر این اجلاس، رهبران و مقامات عالی رتبه کشورهای جهان در قالب نشست سطح بالا اقدام به بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت تنوع زیستی جهان در حال حاضر و دهه های آتی و راهکارهای مقابله با از دست رفتن این سرمایه عظیم کردند.

همچنین در این اجلاس هیأت جمهوری اسلامی ایران متشکل از نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور خارجه، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراجع ملی ذیل کنوانسیون تنوع زیستی به سرپرستی اسکندر زند مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مرجع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجماع جهانی برای غلبه بر زوال و نابودی تنوع زیستی

ضرورت اجماع جهانی برای غلبه بر زوال و نابودی تنوع زیستی