مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-22سياسي

راهبرد آمریکایی ها در افغانستان تداوم بی ثباتی و جنگ داخلی است


امام جمعه مهدی شهر بابیان اینکه دشمن به دنبال ناامن کردن منطقه و ایجاد شکاف بین کشورها است، گفت: راهبرد آمریکایی ها در افغانستان تداوم بی ثباتی و جنگ داخلی است.

- ، حجت الاسلام محمد بارانی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی حسینیه المهدی این شهر ضمن بیان اینکه تنش های مذهبی در جهان اسلام به ویژه افغانستان در حال شکل گیری است، ابراز داشت: متأسفانه طی هفته ای که گذشت شیعیان بسیاری در عملیات انتحاری مسجد زخمی یا به شهادت رسیدند این حملات سازمان یافته از سوی داعشی که دست پرورده آمریکا است.

وی بابیان اینکه خروج آمریکا از افغانستان به معنای پایان کار نیست بلکه اجرای طرح جدید را برای جبران این شکست در سر می پرورانند، افزود: راهبرد آمریکایی ها در افغانستان تداوم بی ثباتی و جنگ داخلی است که نگذارند حکومت اسلامی در این کشور شکل گیرد.

امام جمعه مهدی شهر بابیان اینکه مشغول کردن کشورهای همسایه برای اینکه آن ها احساس تهدید از داعش کنند دیگر راهبرد آمریکا است، ابراز داشت: دشمن کول خوانده چراکه ایران داعش را در منطقه شکست داده و یقیناً در افغانستان نیز شکست خواهد خورده است.

بارانی با بیان اینکه باید این جنایات را به سرچشمه این جانیان که آمریکا است نسبت داد و آن را محکوم کرد، تصریح کرد: در این بین باید از وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد آمریکایی ها در افغانستان تداوم بی ثباتی و جنگ داخلی است

راهبرد آمریکایی ها در افغانستان تداوم بی ثباتی و جنگ داخلی است