مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-22سياسي

برگزاری برنامه های هفته وحدت نشانگر نشانگر عمق و گستره وحدت است


امام جمعه زاهدان برگزاری برنامه های هفته وحدت را در استان، با شکوه و نمایشگر عمق و گستره وحدت در استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا حدی به این رشد علمی رسیده ایم ولی راه طولانی در پیش داریم و می بایست با توجه به تاکیدات رهبری که علم، را لازمه قدرت می دانند در مسیر اقتدار پیش برویم.

امام جمعه زاهدان با ابراز تاسف از مواردی که در جوامع اسلامی بر خلاف مسیر این رشد رخ می دهد، بیان داشت: البته توطئه دشمنان هم موثر است و آنها برای عقب ماندگی اخلاقی و علمی و انحطاط اخلاقی جوامع مسلمان تلاش می کنند.

وی ضمن ابراز همدردی و تاسف نسبت به کشتار مسلمانان در افغانستان و به شهادت رسیدن جمعی از نمازگزاران مظلوم در مسجد قندهار، بیان داشت: این واقعه را باید به شهیدان افغانستانی تبریک و به جامعه اسلامی تسلیت گفت و در این ایام که جوامع مسلمان باید سراسر جشن و سرور باشند، به خاطر جهالت و نادانی عده ای که مسلمانان را به نام اسلام به شهادت رساندند، امت اسلام اندوهگین است.

امام جمعه زاهدان در ادامه و در خطبه دوم یکی از راه های تحصیل تقوا را هوشیاری در برابر توطئه های دشمن و حفظ و تقویت اتحاد و برادری و انسجام و الفت جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته وحدت در استان بالاخص در زاهدان، برنامه های متعدد و خوبی برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های هفته وحدت نشانگر نشانگر عمق و گستره وحدت است

برگزاری برنامه های هفته وحدت نشانگر نشانگر عمق و گستره وحدت است