مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-22حوادث

روایت نجاتگر هلال احمر مشهد از حادثه منجر به فوت مامور پلیس راه خراسان رضوی 


حادثه برخورد رخ به رخ 2 تریلی در بزرگراه مشهد باغچه 2 مصدوم داشت و باعث عروج شهادت گونه یک مامور وظیفه شناس پلیس راه شد.

- ایسنا/خراسان رضوی  نجاتگر هلال احمر مشهد گفت: حادثه برخورد رخ به رخ 2 تریلی در بزرگراه مشهد باغچه 2 مصدوم داشت و باعث عروج شهادت گونه یک مامور وظیفه شناس پلیس راه شد.

احسان سلطانی به عنوان شاهد عینی این حادثه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر استان خراسان رضوی در حوالی ساعت 22 شب گذشته مبنی بر تصادف 2 دستگاه تریلی در اتوبان مشهد به باغچه بلافاصله عوامل پایگاه بین شهری شهید جعفری جمعیت هلال احمر مشهد مجهز به یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طی این حادثه 2 مصدوم پس از رهاسازی توسط امدادگران هلال احمر و عوامل آتش نشانی، توسط اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند اما متاسفانه در خلال عملیات امدادرسانی که با مدیریت میدانی پلیس همراه بود یک افسر نیروی انتظامی به ملکوت اعلی پیوست.

نجاتگر هلال احمر مشهد بیان کرد: هنگامی که این افسر وظیفه شناس در حال خدمت به مردم برای پیشگیری از وقوع حادثه ای دیگر بود و برای تذکر به خودروهای متوقف شده و عدم تجمع و ممانعت از حادثه دیگر در مسیر(لاین) مقابل در حال عبور از عرض جاده بود، یک دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نجاتگر هلال احمر مشهد از حادثه منجر به فوت مامور پلیس راه خراسان رضوی 

روایت نجاتگر هلال احمر مشهد از حادثه منجر به فوت مامور پلیس راه خراسان رضوی