مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-22سياسي

مدیران استان بوشهر بر اساس سیاست های گام دوم انقلاب انتخاب شوند


مدیران استان بوشهر بر اساس سیاست های گام دوم انقلاب انتخاب شوند.

- ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: مکتب تشیع را پیامبر گرامی اسلام بنا نهاد و نفوذی ها و منافقین از ریل خارج کردند ولی امام جعفر صادق (ع) و دیگر ائمه در مسیر احیای مکتب تشیع شدند.

امام جمعه اهرم بیان کرد: شیوه مهندسی فرهنگی، کادر و شبکه سازی امام جعفر صادق (ع) دستاوردهایی از جمله توسعه تشیع و جامعه شیعه از آسیب هایی که در پیش رو داشتند حفظ کرد.

وی ادامه داد: در چهارم آبان سال 43 حضرت امام (ره) با افشاگری و مخالفت علیه قانون کاپیتولاسیون که نیروهای آمریکایی در ایران از پیگیری جرم آنها در ایران جلوگیری می کرد.

پهلوزاده خاطر نشان کرد: اگر نگاه و تفکر استکباری و لیبرالی در جایی قرار گیرد عده اندکی ثروتمندان و قدرتمندان حاکم بر همه ثروت های دنیا می شوند و غیر از خود انسان محسوب به غیر از خود حق حیاتی برای دیگران قائل نیستند.

امام جمعه اهرم به انتصاب مسئولین در استان اشاره و بیان کرد: در موضوع انتصاب مسئولین و کارگزاران دولت انقلابی در استان لازم است با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب با توجه به اینکه انقلاب اسلامی بیش سیاسی مردم به صورت شگفت آوری ارتقا داده و کارگزاران این انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استان بوشهر بر اساس سیاست های گام دوم انقلاب انتخاب شوند

مدیران استان بوشهر بر اساس سیاست های گام دوم انقلاب انتخاب شوند