مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-22بين الملل

نمایندگی دفتر «فائو» در ترکمنستان تاسیس می شود


در دیدار وزیر خارجه ترکمنستان و مدیر منطقه ای سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد دو طرف جهت افتتاح دفتر «فائو» در شهر «عشق آباد» به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، رشید مرداف وزیر امور خارجه ترکمنستان در دیدار ویدئویی با ویورل گوتسو مدیر منطقه ای سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد  همکاریهای دو جانبه را مورد بررسی قرار دادند.

 طرفین در این دیدار در مورد توسعه و اجرای پروژه ها و برنامه های مشترک تبادل نظر کردند و آمادگی خود را برای افتتاح دفتر فائو در ترکمنستان اعلام کردند.

در این دیدار، جنبه های کلیدی تعامل بین ترکمنستان و فائو مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس وب سایت وزارت خارجه ترکمنستان، طرف ترکمن از فعالیت های این سازمان بسیار قدردانی کرد و قصد دارد همکاری موثری را با هدف استفاده از بهترین شیوه های جهانی در زمینه توسعه پایدار کشاورزی و حفظ امنیت غذایی توسعه دهد.

مرداف همچنین از گوتسو دعوت کرد تا در کنفرانس بین المللی سیاست های صلح و اعتماد - مبنای امنیت بین المللی ، ثبات و توسعه که قرار است در 12 دسامبر 2021 در عشق آباد برگزار شود، شرکت کند.

خاطر نشان می شود که در دسامبر سال 2020 ، ترکمنستان به طور رسمی تعدادی از پروژه ها را برای کاهش تلفات و ضایعات مواد غذایی، بهبود مدیریت شیلات و آبزیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی دفتر «فائو» در ترکمنستان تاسیس می شود

نمایندگی دفتر «فائو» در ترکمنستان تاسیس می شود