مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-22اجتماعي

منتظران واقعی ظهمور؛ مروری بر حضور دندانپزشکان جهادگر در زندان مرکزی شیراز


گروه جهادی منتظران ظهور با حضور در زندان ها، با سخت کوشی ، سعی و تلاش خستگی ناپذیر، اخلاص و ایثار به دنبال این هستند که عمق سختی کار زندانبانان و اسارت زندانیان را درک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلال عادلی دندانپزشک است و مسؤول این گروه جهادی، وی می گوید: این گروه که به تازگی پایشان در زندان ها باز شده، بیش از 14 سال است که در همه جای ایران از نقاط دور افتاده سیستان و بشاگرد گرفته تا مناطق کم برخوردار خراسان و لرستان و خوزستان فعالیت می کنند و به همه قشری کمک کرده اند در هر زمینه ای، از کمک های بهداشتی و درمانی گرفته تا ساخت مسکن و کمک های تحصیلی و آموزشی.

دکتر عادلی به شروع کار این گروه جهادی اشاره می کند و می گوید: از سال 86 از سال 99 گروه درمانی وارد زندان ها شدند چون زندان ها فضای ایزوله ای دارند تشخیص بیماران راحت تر بود فضای بکر زندان ما را به تفکر واداشت که ما در روستاها و مناطق مرزی به دنبال افراد درمانده هستیم این فضا هم کمتر از مناطق دورافتاده نیستند.

  عادلی معتقد است، افراد گرفتار و آسیب دیده ای در زندان ها هستند که شاید یک زمانی هم خود ما به هر دلیلی گرفتار شویم و این محیط بکر و دور از چشم جامعه، انگیزه ما را برای کارکردن در آن دوچندان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظران واقعی ظهمور؛ مروری بر حضور دندانپزشکان جهادگر در زندان مرکزی شیراز

منتظران واقعی ظهمور؛ مروری بر حضور دندانپزشکان جهادگر در زندان مرکزی شیراز