مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-22اقتصادي

33 درصد تولید ماهیان گرمابی کشور به خوزستان اختصاص دارد


مدیرکل شیلات خوزستان با بیان اینکه 33 درصد از تولید ماهیان گرمابی کشور به خوزستان اختصاص دارد، گفت: شهرستان بهبهان 50 درصد میزان تولیدات ماهیان گرمابی در استخرهای دو منظوره ( کشاورزی و پرورش آبزیان) استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان با بیان اینکه 33 درصد از تولید ماهیان گرمابی کشور به خوزستان اختصاص دارد، گفت: شهرستان بهبهان 50 درصد میزان تولیدات ماهیان گرمابی در استخرهای دو منظوره ( کشاورزی و پرورش آبزیان) استان خوزستان را به خود اختصاص داده است.

فتح الله ابوعلی، امروز، 30 مهرماه در حاشیه مراسم برداشت ماهی از استخرهای دو منظوره کشاورزی در شهرستان بهبهان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: برنامه راه اندازی استخرهای دو منظوره در اراضی کشاورزی که از چاه آب تغذیه می شوند در چارچوب توسعه آبزی پروری در کشور صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از محوری ترین رویکردهای این اداره کل، ترویج استفاده از فناوری های جدید به منظور ارتقای کمی و کیفی تولید آبزیان به وسیله پرورش دهندگان است.

این مقام مسئول، با بیان اینکه استان خوزستان در حال حاضر 33 درصد از کل تولیدات ماهیان گرمابی کشور را به خود اختصاص داده است، از افزایش راندمان و بهبود تولید آبزی پروری استان در سال 99 خبر داد و گفت: علی رغم کاهش 4 درصدی سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 درصد تولید ماهیان گرمابی کشور به خوزستان اختصاص دارد

33 درصد تولید ماهیان گرمابی کشور به خوزستان اختصاص دارد