مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-22سياسي

اولویت های استاندار جدید خراسان رضوی چیست؟


هادی توکلیان فر، روزنامه نگار و فعال رسانه ای طی یادداشتی به اولویت های استاندار جدید خراسان رضوی پرداخت و نوشت: متاسفانه مدیران ارشد کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، انتخاب استاندار جدید برای خراسان رضوی که قلب تپنده ایران است نویدبخش شروعی تازه برای بهبود اوضاع و احوال این ایران است، اهمیت مدیریت استانی مانند خراسان رضوی در حدی است که وزیر کشور هم شب گذشته در مراسم معارفه استاندار جدید صراحتا عنوان کرد: استاندار خراسان رضوی فقط یک استاندار نیست .

هادی توکلیان فر، روزنامه نگار و فعال رسانه ای در یادداشتی انتظارات از مدیر تازه نفس خیابان ملک الشعرا بهار را به رشته تحریر درآورده اشت.

در این یادداشت می خوانید: بالاخره بعد از روزها انتظار، موج تغییرات دولت سیزدهم به خراسان رضوی رسید و سردار یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار انتخاب و روز گذشته نیز با حضور وزیر کشور رسما معارفه شد؛ با انتخاب استاندار جدید، تمام دغدغه مندان پیشرفت و توسعه خطه خورشید یک نفس راحت کشیدند.

سابقه روشن و مدیریت موفق اجرایی و هماهنگی بالا و روحیه نقدپذیری و مردمی بودن نظری، تایید همگان بر این انتخاب را همراه داشت.

اما حالا، زمان کار کردن و عبور از تنبلی ها و رخوت های سال های گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های استاندار جدید خراسان رضوی چیست؟

اولویت های استاندار جدید خراسان رضوی چیست؟