مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-22فرهنگي

بدون کارت واکسن می توان به سینما رفت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدقاصد اشرفی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ابلاغیه ای درباره پذیرش تماشاگران با کارت واکسن به سینمادار ها صادر شده است؟ گفت: - رییس انجمن سینماداران گفت: هنوز دستورالعملی برای ورود تماشاگران دارای کارت واکسن به سینما ها صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدقاصد اشرفی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ابلاغیه ای درباره پذیرش تماشاگران با کارت واکسن به سینمادار ها صادر شده است؟ گفت: چنین مسئله ای تاکنون مطرح نبوده، ولی سینما تماشاگری ندارد که به این کار نیاز فوری باشد.

او افزود: بیشتر فیلم هایی که روی پرده اکران می شوند ضعیف هستند و در حال حاضر حتی 50 درصد ظرفیت مجاز سالن ها هم پر نمی شوند و حضور تماشاگران به پنج تا شش درصد می رسد که تقریبا در خیلی از سینما ها روزانه کمتر از 10 تماشاگر است.

وی با اشاره به اینکه فیلم دینامیت در چند وقت اخیر تماشاگرانی را به سینما ها جذب کرد، گفت: فعلا منتظر هستیم که اکران فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی و گشت ارشاد 3 به کارگردانی سعید سهیلی از ابتدای آبان آغاز شود.

او یاداور شد که قرار بود فیلم گشت ارشاد 3 از پنجم آبان اکران شود، ولی تاریخ دقیقی هنوز مشخص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون کارت واکسن می توان به سینما رفت؟

بدون کارت واکسن می توان به سینما رفت؟